آرامش خاطر و رضایت مندی مشتریان همیشه از الویتهای ارس تاپ بوده است و در این راستا ارس تاپ تمام سعی خود را بکار می گیرد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مقبول به دست مشتری برسد. با وجود این امکان دارد مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی ارس تاپ سرویسی تحت عنوان خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.
گروههای کالایی ارایه شده در وب سایت ارس تاپ، پس از فروش باید از نظر فیزیکی سالم به دست خریدار برسند، مانند کالاهای گروه آرایش و زیبایی، سلامت و بهداشت، مد و پوشاک، محصولات غذایی، لوازم خانه و آشپزخانه، ابزار و تجهیزات که دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا هستند.
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
1 – اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری و یا اشکال فنی داشته باشد:
– ایراد یا اشکال فنی ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از تحویل کالا، به واحد خدمات پس از فروش ارس کالا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود و حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به ارس تاپ عودت داده شود.
– برای استفاده از این سرویس باید کالای مرجوعی در کارتن یا جعبه اصلی خود به ارس تاپ بازگردانده شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده این سرویس را از بین خواهد برد.
– این سرویس ، اشکالهای فنی و ظاهری (مثل شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا به مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی نادرست، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
2 – اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از تحویل کالا، به واحد خدمات پس از فروش ارس کالا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون باز شدن بسته بندی و استفاده از کالا قابل مشاهده است، (مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه) باید کالادقیقا با همان شرایط اولیه خود و حالت اورجینال و بسته بندی اصلی آن هنگام تحویل و بدون استفاده کردن عودت داده شود . و اگر امکان تشخیص مغایرت ویا کسری اقلام همراه ،فقط با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، کالای مرجوعی تنها در صورتی پذیرفته می شود که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود طبق شرایطی که در بالا ذکر گردید به ارس تاپ بازگردانده شود.
– تصویر کالاها در وب سایت جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که امکان دارد در برخی موارد جزییات آن با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
3 – اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد :
– ارس تاپ تمام مرسولات خود را با بسته بندی ایمن و استاندارد به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب خریدار تحویل و بارنامه صادر می نماید . بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل بعهده ی شرکت حمل کننده کالا می باشد و ارس تاپ در صورت تائید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می کند. باز هم یادآوری می شود که کالا باید در بسته بندی اصلی و بدون هیچ گونه تغییر در آن عودت داده شود . در غیر اینصورت ارس تاپ از پذیرفتن آن و جبران خسارت معذور است.
– کالای آسیب دیده و همه ی لوازم جانبی ومتعلقات آن باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورتجلسه تنظیمی شرکت حمل کننده کالا و فاکتور به خدمات پس از فروش ارس تاپ ارسال شود. اگر آسیب در لحظه ی تحویل قابل مشاهده است مشتری می تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و اعاده به ارس تاپ توسط شرکت حمل کننده کالا اقدام شود. پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش ارس تاپ اگر کالا خارج از ضوابط مندرج در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود ، کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد و اگر مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد استنکاف کند کالا به مدت یک ماه بصورت امانت نزد ارس تاپدر واحد خدمات پس از فروش نگهداری خواهد شد و پس از انقضای این مهلت ارس تاپ در قبال این کالا و زیان های وارد بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی مندرج در وبسایت ارس تاپ، فقط برای اطلاع رسانی است و جنبه مشاوره ندارد.
– خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوطه اقدام نماید.همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب سایت درج می نمایند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد بوده واین نظرات برای ارس تاپ مسئولیتی ایجاد نمیکند و همچنین ارس تاپ مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات مندرج بر روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست. درصورت عدم اطلاع و آگاهی و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه ارس تاپ در این رابطه هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– تنها در صورت تایید معیوببودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتورامکان هماهنگی برگشت و مرجوع وجه به مشتری وجود دارد.
– ارس تاپ نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوطه (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت و سنجش سلامت
– اطلاعات این محصولات صرفا برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و ارس تاپ مسئولیتی ایجاد نمیکند.
– ارس تاپ مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه ارس تاپ در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– ارس تاپ نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش پوشاک و کفش
– درخواست مرجوعی در این گونه موارد تنها در صورتی پذیرفته میشود که کفش یا پوشاک ایراد دار فقط یکبار تست شده باشد و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی کالای فوق هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگپریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشند.
– لطفا مدنظر داشته باشید، در صورت ایراد ظاهری موضوع میبایست طی 24 ساعت از زمان تحویل کالا با ذکر شماره پیگیری سفارش ، به خدمات پس از فروش ارس تاپ اطلاع داده شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به مواد خوراکی
– کلیهی اطلاعاتی که در باره ی هریک از کالاهای خوراکی در صفحه مربوطه شان درج شدهاست، از قبیل تصویر و هریک از مشخصات ذکرشده، فقط برای اطلاع مشتری و برگرفته از اطلاعات مندرج بر روی بستهبندی کالاهاست و از آنجا که منشاء این اطلاعات، تولیدکننده و یا واردکننده قانونی این کالاهاست، «ارس تاپ» مسئولیتی از این مورد برعهده ندارد، همچنین، این اطلاعات نباید بهعنوان مشاوره بهحساب آیند.
– شرایط نگهداری، حمل، و ارسال کالاهای خوراکی بهگونهای است که این کالاها تا زمانی که تاریخ انقضاء مصرفشان فرا نرسیده باشد، قابلیت استفاده خود را حفظ میکنند؛ بههمین منظور، رویههای بازگرداندن کالا در این بخش با دیگر بخشهای «ارس تاپ» متفاوت است. چنانچه تا پیش از ارسال کالا از خریدتان منصرف شدید، لازم است در اسرع وقت نسبت به تماس با واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید، و مراتب را با ذکر شماره سفارشتان اطلاعرسانی کنید؛ در این صورت، میتوانید سفارشتان را لغو کنید، و یا آن را تغییر دهید.
– هنگام دریافت کالایی که خریداری کردهاید حتماً پیش از امضاء رسید تحویل، آن را بهدقت بررسی کنید، و در صورتی که ایراد و اشکالی در کالا مشاهده میکنید (مثلاً مغایرتی میان کالایی که به شما تحویل داده میشود و کالایی که سفارش دادهاید وجود دارد)، از تحویلگرفتن آن خودداری، و کالا را مرجوع کنید؛ سپس با واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید تا راهنماییهای لازم به شما ارائه شود. در صورت دریافت کالا، چنان¬چه کالای تحویلشده اشکال و یا ایرادی دارد (مثلاً مغایرتی میان آنچه خریدهاید و آنچه بهشما تحویل شدهاست وجود دارد) ، تنها (۲۴) ساعت جهت تماس با واحد خدمات مشتریان ما جهت کسب راهنماییهای لازم فرصت دارید؛ در هر صورت، لطفاً تا پیش از تماس با واحد خدمات مشتریان ما از مرجوع کردن کالا جداً خودداری فرمایید. (لطفاً بهخاطر داشتهباشید که اگر اشکال و یا ایراد کالا(مثلاً وجود مغایرت) از روی بستهبندی کالا قابلتشخیص باشد، مرجوع شدن کالا تنها در صورتی مقدور است که بستهبندی آن هیچگونه تغییری نکردهباشد.
شیوه مرجوعی کالا
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:
استان آذربایجان شرقی – شهر جلفا – مجتمع تجاری سیتی سنتر – پلاک 117 – کد پستی: 5441657054
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ارس تاپ برسد، هزینههای ارسال به عهده ارس تاپ است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ارس تاپ ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس Info [at] araskharid.com ایمیل شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ارس تاپ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
– با شماره تلفن خدمات پس از فروش تماس بگیرید و موضوع را در میان بگذارید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است.